Slankekur!!!

Ja nu skal det være. Jeg vil af med de 5 kilo jeg har for meget på sidebenet. Jeg er ikke til de der ekstreme kure eller nupo pulver og den slags.
Jeg tror på at med lidt omtanke på hvad man spiser og intensiverer sin motion lidt så kan det godt lykkes og samtidig tror jeg chancen for at vægttabet holder ved forøges.
Som medlem af det moderne samfund så har jeg en Iphone med div. app's der kan hjælpe mig med at overvåge mit daglig aktivitetsniveau.
Jeg bruger følgende apps.

- Moves (registrerer alle dine bevægelser og registrerer, gang, løb og cykling automatisk)
- Runtastic (bruges til løb)
- www.madlog.dk (registrer dit daglige indtag af mad og motion og viser dit kalorieindtag)

Sidst nævnte er kernen i mit vægttab. Har brugt siden før og den er super god til at påvirke din samvittighed når du kan se om du har indtaget for mange kalorier eller for meget fedt, kulhydrat eller protein.

Jeg glæder mig til at komme igang og har ingen intention om at jeg skal blive kedelig med mine retter, bare mere målbevidst om hvor meget jeg spiser. Netop det at spise normalt betyder meget for mig og tror at det er hvad der virker for mig.
Vil løbende opdatere om mine fremskridt og hvis andre har interesse i at deltage i samme kur så skriv en kommentar. Kunne være sjovt at se om andre kan få noget ud af det og ja om jeg selv kan holde motivationen.

Kommentarer