Det Ny Bones Aarhus



Ja nu er koncept restauranter ikke noget jeg plejer at give ret meget for, men spareribs smager godt og de bedste fåes altså hos bones og efter mit første brillekøb og konstateringen af at jeg skal til at gå med dem dagligt, ja så trængte vi lige til at få lidt at spise.
Bones har for et par måneder siden holdt flyttedag og ligger nu på Aaboulevarden i århus, på en af de eftertragtede adresser.
Desværre var det på det givende tidspunkt lidt for koldt til at sidde udenfor, så vi fik anvist bord indenfor. De mange plateauer og det lange lokaler i flere niveauer gjorde at det ikke føltes larmende og crowded selvom der var en del mennesker denne aften.
Salatbaren er som den er men med mange gode valgmuligheder, fadøl smager af fadøl og ja pomfritter, sauce, mayo og ketchup er jo heller ingen ny opfindelse eller særlig opskrift. Tilgengæld fik jeg de møreste ben der simpelthen faldt fra hinanden og de smagte væsentligt bedre end jeg husker dem.
Så kredit til det ny bones. Men den store gourmet oplevelse, ja det bliver det aldrig, men god aftensmad det kan det i den grad gå ind under.


3 ud af 5 stjerner for nogle virkeligt møre ben.

Kommentarer